• Impolan Kasvitilan verkkosivut uusittiin, koska ne olivat jo useamman vuoden takaa ja ajastaan jälkeen jääneet. Värimaailma oli myös tunkkainen eikä antanut hampputuotteista houkuttelevaa mielikuvaa. Myös verkkokaupan päivittäminen oli hankalaa.

    Kasvitilan etusivu suunniteltiin graafikon kanssa yhdessä niin että kolme tärkeintä asiaa nostettiin ensimmäiseksi. Myöhemmin, kun mukaan tuli varainhankinta, tehtiin osion alle vielä kaksi ns. lisänostetta ja kokonaisuus säilyi lisäyksestä huolimatta hyvin suunniteltuna.

    Etusivulla yrittäjäpariskunnan kuva tuo luottamusta ja uusi raikas värimaailma houkuttelee paremmin kokeilemaan hampputuotteita. Verkkokaupassa on nyt tuotteet loogisesti asiakkaalle ja ne ovat helposti päivitettävissä yrittäjälle.

    https://www.impolankasvitila.fi/

      Takaisin