• Niinattaren sivut uusittiin pahimpaan korona-aikaan. Tämä oli taloudellinen haaste, mutta toi toisaalta henkilökunnalle hieman enemmän aikaa keskittyä projektiin. Niinatar on Helsingin seudun tunnetuin juhlapukuliike, josta myös haetaan pukuja linnan juhliin. Kyseessä ei siis ole pelkästään hääpukuliike ja tämä tuotiin heti etusivulla esille.

    Sivuston tärkein tehtävä on esitellä valikoimaa verkossa. Asiakas haluaa katsella pukuja etukäteen ja kun hän varaa sovitusajan, on hänellä jo useimmiten mielessään mitä pukuja hän aikoo sovittaa. Ulkoisessa palvelussa toimiva sovitusajanvaraus on tuotu kaikilla sivuilla esille, jolloin asiakas ei todellakaan joudu etsimään Varaus-nappia. Etusivulla perinteisen pääkuvan sijaan video kertoo tarinaa jota kävijä jää katsomaan.

    Katalogi laajenee koko ajan. Aiemmin tuotteiden lisääminen oli hieman hankalampaa ja nyt kun sivu on toteutettu Opiportalille, on valikoima alkanut laajentua nopeasti asusteisiin ja miesten pukuihin. Katalogi toimii ylläpidossa muutoin kuten verkkokauppa, mutta tuotteet ovat sovitustuotteita, joten sitä ei verkkokaupaksi kuitenkaan tulla tulevaisuudessa muuttamaan. Katalogiin loimme uutena ominaisuutena hakutoiminnot, joilla asiakas voi nyt hakea tietyn mallisia pukuja.

    https://www.niinatar.fi/

    Tagit: video  katalogi  
      Takaisin