• Delicen sivut on ns. puhtaat brändisivut sekä informaatiosivut asiakkaille tuotteiden jakelukanavista. Yritys ei siis myy tuotteita kuluttajille eikä hae verkosta uusia asiakkaita vaan haluaa näkyä netissä tasokkaana tuotetoimittajana.

    Uusien sivujen tarkoitus oli kiillottaa yrityskuvaa ja esittää tuotteet houkuttelevina. Yritys toimittaa tuotteitaan vähittäistavaraketjuille, mutta Delicen sivuilta asiakas voi tutkia etukäteen hyvinkin tarkasti tuotesisällöt.
    Yrityksen arvo on tyytyväinen asiakas ja tasokkailla nettisivuilla haluttiin myös kunnioittaa heitä. Asiakas löytää verkkosivuilta myös suosittuja reseptejä joihin Delicen toimittamia tuotteita voi käyttää.

    https://www.delice.fi/

    Tagit: katalogi  
      Takaisin