Referenssit 

  • Tanrecon sivut olivat vanhentuneet sekä ulkoasultaan että teknisesti. Tuotteita ja tuoteryhmiä oli vaikeaa päivittää ja uusien tuotekuvien lisääminen vei asiakkaalta paljon työaikaa. Sivut päätettiin siis uudistaa toiminnan helpottamiseksi.

    Tanrecon sivujen haasteena oli tuotteiden ja tuoteryhmien moninaisuus. Tuoteryhmiä on kolmessa tasossa, mikä on melko harvinaista katalogeissa ja verkkokaupoissa. Tuoteryhmien määrä oli valtava, joten työsarkaa oli asiakkaallakin kuukausiksi. Mutta huolella tehtiin ja hyvä tuli!

    Nyt katalogista asiakas löytää loogisesti etsimiään tuotteita tai ryhmiä. Sivuston ulkoasu päivittyi nykyaikaiseksi. Suunnittelimme sivun alkuun soittopyynnön jättämiselle oman teknisen ratkaisun ja tällä palvellaan loppuasiakasta sekä helpotetaan asiakaspalvelua, joka ei heti suoriin soittoihin ehdi aina välttämättä vastata. Asiakaspalvelua helpottaa myös sivustolle asennettu chat.

    https://www.tanreco.fi/

    Tagit: katalogi  chat  
      Takaisin

Arvomme


Kartta ikoni joka kuvastaa opiferumin arvoa kartoittaa ja tunnistaa asiakkaan tarpeet

Asiakkaan tarpeiden tunnistaminen

Headset ikoni joka kuvastaa Opiferumin arvoa toimia ystävällisesti ja toimivasti

Toimiva ja ystävällinen asiakaspalvelu

Kartti pinni ikoni joka kuvastaa opiferumin arvoa toimia turvalliseste sekä paikallisesti

Turvallisuus ja paikallisuus

 

 

Ota yhteyttä


Apua, toiveita, ajatuksia uusien tai nykyisten verkkosivustosi tai –kauppasi kanssa?  

Täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä toivomallasi tavalla. 

 Sähköpostilla
 Puhelimitse

Opiferum Oy
Hämeentie 2
13200 Hämeenlinna

puh. 010 229 1919
asiakaspalvelu@opiferum.fi